Manage my credit
Op Manage my credit kan u op een snelle en veilige manier:
- uw contactgegevens aanpassen
- uw domiciliëring (SEPA) aanpassen
- uw betalingshistoriek raadplegen
- uw aflossingstabel downloaden
- een uitbetaling van uw bouwschijven vragen
Inloggen is eenvoudig
Ga naar www.managemycredit.recordcredits.be
Log eenvoudig en veilig in:
- via itsme ; heeft u een buitenlands identiteitsdocument met NFC-chip? Bekijk hier hoe u een itsme account aanmaakt. Meer info vindt u op: https://www.itsme-id.com/fr-LU.
- Met een elektronische Belgische identiteitskaart.
Altijd en overal bereikbaar
Manage my credit is online steeds toegankelijk, waar u ook bent.*
U kan op elk moment uw elektronisch dossier raadplegen.
Op smartphone, pc of tablet: u logt in waar u het wenst.
Hulp nodig?
Mogelijk vindt u het antwoord bij onze veelgestelde vragen:
- Hoe kan ik inloggen op Manage my credit?
- Hoe pas ik mijn contactgegevens aan? Bekijk hier de video.
- Hoe vraag ik de uitbetaling van een bouwschijf aan?
- Hoe kan ik de aflossingstabel van mijn krediet raadplegen? Bekijk hier de video.
- Hoe wijzig ik mijn SEPA mandaat? Bekijk hier de video.
- Hoe vraag ik mijn betaalgeschiedenis op?
- Hoe geef ik een naam aan mijn krediet?
- Hoe kan ik het detail van mijn krediet raadplegen?
- Wat vind ik op de “Homepage”?
- Hoe simuleer ik een afrekening voor mijn consumentenkrediet? Bekijk hier de video.
- Hoe raadpleeg ik mijn documenten op Manage my credit? Bekijk hier de video.
- Hoe kan ik inloggen in Manage my credit als ik een buitenlandse identiteitskaart heb met NFC chip?
Onze klantendienst is alle werkdagen bereikbaar van 8.30 tot 16.30 uur op 02 238 03 48.
Neem meteen een kijk op www.managemycredit.recordcredits.be en ontdek uw persoonlijk online dossier.
*Mits u beschikt over Wifi of 4G.