CUSTOMER COMPLAINT HANDLING
Hebt u uw kredietspecialist en onze interne diensten al gecontacteerd? Komt u niet tot een akkoord en bent u ervan overtuigd dat uw klacht gegrond is?
U kan dan beroep doen op ons Customer Complaint Handling team:
- uw verzoek wordt onpartijdig behandeld
- uw verzoek wordt opnieuw onderzocht door onze medewerkers ‘klachten’ of door het Customer Complaint Handling team
- wij controleren of uw verzoek voldoet aan de aanbevelingen van de bankbemiddelingsdienst
Als u beroep wenst te doen op ons Customer Complaint Handling team, stuur uw klacht dan naar:
- per brief naar Record Credits NV, Customer Complaint Handling, Marnixlaan 24 – 1000 Brussel
- per e-mail naar complainthandling@recordcredits.be
In geval van onenigheid of klachten met betrekking tot de verwerking van uw persoonlijke gegevens, kunt u ons uw verzoek sturen met de referentie "Privacy".
Als u niet tevreden bent over de manier waarop we hebben gereageerd op uw klacht in verband met de verwerking van uw persoonlijke gegevens of als u meer informatie wenst over de Privacy Statement, kunt u een schriftelijk verzoek indienen bij de Verantwoordelijke voor gegevensbescherming / Data Protection Officer van Record Credits NV:
- per brief naar Record Credits NV, Privacy Office, Marnixlaan 24 – 1000 Brussel
- per e-mail naar privacyoffice@recordcredits.be
Privacy Statement van Record Credits ter bescherming van de persoonlijke levenssfeer