CUSTOMER COMPLAINT HANDLING

Hebt u uw kredietspecialist en onze interne diensten al gecontacteerd? Komt u niet tot een akkoord en bent u ervan overtuigd dat uw klacht gegrond is?

U kan dan beroep doen op ons Customer Complaint Handling team:

  • uw verzoek wordt onpartijdig behandeld
  • uw verzoek wordt opnieuw onderzocht door onze medewerkers ‘klachten’ of door het Customer Complaint Handling team
  • wij controleren of uw verzoek voldoet aan de aanbevelingen van de bankbemiddelingsdienst

Als u beroep wenst te doen op ons Customer Complaint Handling team, stuur uw klacht dan naar:

In geval van onenigheid of klachten met betrekking tot de verwerking van uw persoonlijke gegevens, kunt u ons uw verzoek sturen met de referentie "Privacy".

Als u niet tevreden bent over de manier waarop we hebben gereageerd op uw klacht in verband met de verwerking van uw persoonlijke gegevens of als u meer informatie wenst over de Privacy Statement, kunt u een schriftelijk verzoek indienen bij de Verantwoordelijke voor gegevensbescherming / Data Protection Officer van Record Credits NV:

Privacy Statement van Record Credits ter bescherming van de persoonlijke levenssfeer